Kompetents
Seminarid
Otsingu tulemused (Otsingu tulemused puuduvad )
You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.
Bandra Kurla Complex (BKC) on jaam Mumbai metroos, mille kiire transiidi osa on hetkel ehitamisel. PERI on ehitusel, kus on töös nii raketis kui ka telling, osalenud alates aprillist 2019.
Bandra Kurla Complex (BKC) omab suurt tähendust kohalike elanike jaoks ning saab muuhulgas ka Aasia kontinendi suurimaks metroojaamaks.
475 m pikk ja 30 m lai maa all asuv jaam koosneb kahest tasandist. Esimene tasand on 8,40 m kõrge ja lõpeb 750 mm paksuse vahelaega. Teine on 5,50 m kõrge ja üleval on 1200 mm paksune lagi. Koormuste vastuvõtmiseks on lae ja postide vahel 1450 mm paksendused.
Esimene väljakutse seisnes välisseinte betoneerimises, sest nende puhul oli tegemist ühepoolse raketisega ja tõmbide kasutamine ei olnud võimalik. Korraga pidi olema valatud 24 m pikkune ja 4,50 m kõrgune sektsioon.
Ühepoolse seina valamise lahenduseks sai kombinatsioon SCS roniraketise süsteemist ja LIWA raketisest. SCS roniraketise süsteemi abil olid värskest betoonist tekkinud koormused üle kantud läbi ankrute ja eelmisesse sektsiooni läbi kaldtugede.
LIWA paneele eristab mitte ainult kerge kaal, vaid ka perforeeritud riba olemasolu. Näiteks sai ehitusmeeskond postid ühe korraga ära valada kasutamata sealjuures ühtegi spetsiaalset komponenti.
Teiseks väljakutseks sai vahelagede valu, mille paksused olid 750 mm ja 1200 mm ning ühe valu suurus oli 24 x 32 m. Lahenduseks sai reguleeritava kõrgusega lavade toestus PERI UP Flex Shoring Tower Plus.
Tellingu poste oli võimalik niiviisi asetada, et optimaalne kandevõime oleks tagatud.
Lavad ise koosnesid TABLE MODULE VT lavadest ja VT 20K puittaladest. Suuri lavade pindalasid liigutati väikese ajakuluga kraana ja käru abil.
Praeguseks hetkeks on PERI tarninud platsile 480 tonni raketist ja tellingut. Insenerid tagasid projekti jooksul tehnilise toe ja vajalikud koolitused ehitusmeeskonnale. Bandra Kurla kompleksi ehituse lõpetamine on planeeritud käesolevasse aastasse.
Töövõtja
J. Kumar Infraprojects Limited
Projekti koordineerimine
PERI India